שלום
המגבלה המרבית שייכת ליכולת המנוע.
ככל שתדר מתח ההזנה גדול יותר עולים הכוחות הצנטריפוגלים והמנוע עלול חלילה להינזק ולהתפרק.
בנוסף אנא זכור כי עם עלית התדר מעל לתדר הרשת (50 הרץ) המתח נותר קבוע ולא עולה עם עלית התדר מחשש לפגיעה בבידוד המנוע.
במקרה זה נותר הספק המנוע קבוע ולכן המומנט יורד (כי המהירות עולה וההספק נותר ללא שינוי). עלול להווצר מצב שהמנוע לא יוכל לספק את המומנט הדרוש ויעצר.
שלום
המגבלה המרבית שייכת ליכולת המנוע.
ככל שתדר מתח ההזנה גדול יותר עולים הכוחות הצנטריפוגלים והמנוע עלול חלילה להינזק ולהתפרק.
בנוסף אנא זכור כי עם עלית התדר מעל לתדר הרשת (50 הרץ) המתח נותר קבוע ולא עולה עם עלית התדר מחשש לפגיעה בבידוד המנוע.
במקרה זה נותר הספק המנוע קבוע ולכן המומנט יורד (כי המהירות עולה וההספק נותר ללא שינוי). עלול להווצר מצב שהמנוע לא יוכל לספק את המומנט הדרוש ויעצר.