פורום חשמל חיפוש: תגיות: בטיחות במתקני מתח גבוה, המוליך העלי ברכבת ישראל, מתח מושרה מקווי חח"י, קיצור קווי מתח גבוה לנושא זה תגובה 1,2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 2 שנים, 2 חודשים על ידי- arielsegal. Log In Register Lost Password מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ) מאת תגובות 8 במאי 2022 בשעה 14:23 #121285 KOBI@משתתף אריאל שלום יצאה לי לעבוד ולבצע קיצור ברשת המגע עילי הרכבתית 27.5KV ולפי הנוהל הפנימי ביצענו התקנת מקצרים במרחק אחד מהשני עד 1000 מ’ (הכוונה לתחום את מיקום העבודה ובטיחות של 2 מקצרים על אותו איזור) . גם כשזה סוף קו ואין הזמנה אחרת מצד אחר עדיין מבצעים התקנת מקצרים עד 1000 מ שמעתי שזה נלקח מתקן בריטי ולא הצלחתי למצוא אותו ורציתי לקבל ממך התייחסות. 11 במאי 2022 בשעה 20:38 #121312 arielsegalמנהל בפורום שלום, חשיבות המקצר המקומי (שנקרא גם מקצר לבטח) הוא למנוע אפשרות הופעת מתח באזור העבודה. מתח יכול להופיע בשל סגירה שגויה של המנתק בתה”ר או בקו וכן בשל מתח מושרה שנגרם מקרב המוליכים למוליכי רשת החשמל הארצית. בקווים המנותקים מופיעים מתחים שיכולים להגיע לערכי של מספר kV. מאת תגובות Log In Register Lost Password מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ) יש להתחבר למערכת על מנת להגיב. התחבר שם משתמש: סיסמה: זכור אותי התחבר