שלום
בכדי למצוא תקלה במנוע זה יכול להיות מאוד מורכב
1. כאשר המנוע מנותק מהזינה אני בודק באמצעות מכשיר מדידה משולב את הסימטריות של התנגדות ליפופי הסטטור
וכן את התנגדות הבידוד של הסלילים כלפי ההארקה , וכן את התנגדות הבידוד בין הסלילים לבין עצמם .
התוצאה צריכה להיות כ0.5 מגהאום ומעלה לפחות .
2. לאחר מכן מחברים את המנוע להזנה ומריצים אותו רצוי בעומס ,ובאמצעות אמפרמטר צבת יש לבדוק
ששלושת הזרמים בהזנת הסטטור זהים ואינם יותר גבוהים מהזרם הרשום על לוחית המנוע .
3. יתכן גם מצב שיש בעיה ברוטור , למשל ברוטור “כלוב סנאי” כאשר יש סדק בטבעות המקצרות את המוטות,
אתה צפוי לקבל זרמים בלתי זהים וכן תשמע רעש מוזר וחריג .
אני חושב שלאריאל ומשתתפי הפורום יש עוד סוגי בדיקות
מקווה שעזרתי במעט
קובי ![Smile](https://www.arielsegal.co.il//wp-content/forum-smileys/sf-smile.gif)