פורום חשמל

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #116391
    eyal5003
    משתתף

    שלום התקינו אצלי בעבודה מטען לרכב בודד אשמח לדעת אם  הוא עומד בתקנים חברת gnrgy  בהנחיות של רשות חשמל  נאמר שכאשר אין התקן שיכול להגן  מזרם ישר dc  אז נדרש להתקין מפסק פחת דגם b  או f או a עם התקן שיודע להגן מזרם שיורי dc    נאמר לי מהנהלת חברה שקיים רכיב  במטען עצמו שמגן מהתחשמלות לזרם  dc ולכן אין צורך בנל’  השאלה איך אוכל לדעת לפי מפרט טכני שקימת אכן הגנה  כזאת  מצרף מפרט טכני  של מטען בתודה מראש לכל המשיבים

    #116392
    eyal5003
    משתתף

    הנחיות להתקנה מערכת טעינה לרכב חשמלי

    ‫קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
    #116394
    eyal5003
    משתתף

    הצהרה יצרן

    ‫קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
    #116397
    eyal5003
    משתתף

    מפרט טכני

    #116398
    eyal5003
    משתתף

    קבצים

    ‫קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
    #116406
    arielsegal
    מנהל בפורום

    שלום,

    במפרט איני מזהה קיום של מפסק מגן אבל יש לכאורה הגנה מפני זליגת זרם ישר.

    בתצהיר אתה אכן מוגן מזילגת  😀 זרם ישר – מביך

    #116410
    eyal5003
    משתתף

    בהזנה למטען בלוח החשמל הותקן מפסק פחת חד פאזי משולב ניתוק מפסק ראשי 16A( פאזה + אפס) דגם A השאלה אם אני מכוסה וזה מספיק .

    1. צריך לקבל דוח בודק על התקנה ראשונית ? עדיין לא קיבלתי 
    2. בנוסף  איפה אפשר לקרוא כל תקן ולהבין מה זה אומר 

         תודה  על המענה המהיר  יום  טוב  

    #116420
    arielsegal
    מנהל בפורום

     שלום,

    מפסק פחת מדגם A אינו מיועד להגן מפני זליגת זרם ישר.

    הוא מגן מפני התחשמלות וחשמול במתח חילופין או פועם.

    צירפת את הנחיות מנהל מינהל החשמל למערכות טעינה כך שאתה יוןדע היכן למצא אותן.

    לגבי מערכת מידת הזליגה בזרם ישר, ללא מפרט המתאר את המבנה ואת הרכיב המגן לא ניתן לדעת את עיקרון פעולתה ויעילותה.

    בעקרון המערכת המתוקנת חייבת לעמוד בתקני IEC 61851-1 ובתקן ישראל הנושא את אותו מספר.

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.