נתבקשתי לתכנן לוח חשמל עבור רשת תעופה 400Hz ולא ניתקלתי בזה בעבר, אני מבקש עזרה לגבי בחירת שטח חתך תיילים ופסי צבירה. האם בחירת חוטים ופסי צבירה מתבצעת באותו האופן כמו ברשת חברת חשמל או לא בגלל skin effect? ומה קורה עם הכוחות האלקטרודינמיים בין פסי הצבירה בזמן קצר ברשת 400Hz?
יש לי ניסיון עם ממירי 400HZ לתעופה. הממיר עובד בעקרון של המרה כפולה AC-DC-AC ; מ- 400v 50hz לפס dc 540V – ושוב ל-400hz 200v. ההמרה דרך ממיר IGBT לכן לא יכול להתפתח זרם קצר גבוה. נתונים לדוגמא: ממיר להזנה ישירה למטוס נוסעים, 90kva במתח 200/115v בתדר 400hz מספק כ 260A משתמשים בכבל גמיש במיוחד עמיד לפגיעה בעל ארבעה מוליכים בשטח חתך של 70 ממ”ר.
אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן ליצור איתי קשר טלפוני 0509754735