פורום חשמל

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #111510
    netanel20008
    משתתף

    שלום רב אריאל סגל וחברי הפורום

    נתבקשתי לתכנן לוח חשמל עבור רשת תעופה 400Hz ולא ניתקלתי בזה בעבר, אני מבקש עזרה לגבי בחירת שטח חתך תיילים ופסי צבירה. האם בחירת חוטים ופסי צבירה מתבצעת באותו האופן כמו ברשת חברת חשמל או לא בגלל skin effect? ומה קורה עם הכוחות האלקטרודינמיים בין פסי הצבירה בזמן קצר ברשת 400Hz?

    והאם מפלי נמתח גבוההים יותר? 

    אני באמת אובד עצות מחפש עזרה, תודה רבה

    #111515
    Refael Galin
    משתתף

    נתנאל שלום,

    יש לי ניסיון עם ממירי 400HZ לתעופה. הממיר עובד בעקרון של המרה כפולה AC-DC-AC ; מ- 400v 50hz  לפס dc 540V – ושוב ל-400hz 200v. ההמרה דרך ממיר IGBT לכן לא יכול להתפתח זרם קצר גבוה. נתונים לדוגמא: ממיר להזנה ישירה למטוס נוסעים, 90kva  במתח 200/115v  בתדר 400hz מספק כ 260A משתמשים בכבל גמיש במיוחד עמיד לפגיעה בעל ארבעה מוליכים בשטח חתך של 70 ממ”ר.  

    אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן ליצור איתי קשר טלפוני 0509754735

    רפאל

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.