מוחמד שלום
1. לא צורף שרטוט לכן איני יודע בדיוק במה מדובר.
2. לדברי אחרים מדובר בגנרטור בחיבור משולש, חיבור זה נדיר בשימוש ולפיכך אין לו יחוס לאדמה. לכן המתחים של הגנרטורים אינם מיוחסים לאותה מערכת ולכן לא יתכן סינכרון.
שאלה מועדה
1- בבדיקת לולאת תקלה במזוודה מה הפרמטרים שמראה לנו המכשיר?
תשובה שלי הייתה : מראה לנו ערך זרם קצר שיכול להתפתח בזמן קצר וגם עכבת לולאת התקלה .
ואז קינן אמר יש עוד פרמטרים .ואז אמרתי מראה לנו גם R ו X והוא שאל מה הפרמטרים האלה ? ולמה משתמשים בהן.
וכאן לא ידעתי מה להגיד.
שאלה מועדה
1- בבדיקת לולאת תקלה במזוודה מה הפרמטרים שמראה לנו המכשיר?
תשובה שלי הייתה : מראה לנו ערך זרם קצר שיכול להתפתח בזמן קצר וגם עכבת לולאת התקלה .
ואז קינן אמר יש עוד פרמטרים .ואז אמרתי מראה לנו גם R ו X והוא שאל מה הפרמטרים האלה ? ולמה משתמשים בהן.
וכאן לא ידעתי מה להגיד.
מוחמד שלום
אכן מד עכבת לולאת תקלה מראה 2 פרמטרים עיקריים: עכבה וזרם קצר צפוי.
העכבה מחולקת ל-2 רכיבים: התנגדות R והגב X.
ההגב וההתנגדות מאפשרים חישוב של זרם ההלם, לבדוק יכולת המפסק להתמודד עם זרם זה ואת יכולת עמידת פסי הצבירה בלוח בכוחות האלקטרודינמיים של זרם ההלם.
מוחמד שלום
אכן מד עכבת לולאת תקלה מראה 2 פרמטרים עיקריים: עכבה וזרם קצר צפוי.
העכבה מחולקת ל-2 רכיבים: התנגדות R והגב X.
ההגב וההתנגדות מאפשרים חישוב של זרם ההלם, לבדוק יכולת המפסק להתמודד עם זרם זה ואת יכולת עמידת פסי הצבירה בלוח בכוחות האלקטרודינמיים של זרם ההלם.