ענין הההגדלה מתבצע ב2 מישורים
הראשון מסחרי – מול מחלקת שירות לקוחות בכל פלטרומה מייל ,טלפון ,103 להזמנה ותשלום בגין הגדלה .
בלינק הבא https://www.iec.co.il/electricityprofessionals/pages/electricityquality.aspx
באתר של חברת חשמל בלשונית למקצוען
קיימים מסמכים עם נושאים רבים וטובים, טכניים לכל איש חשמל בין מבצע ,מתכנן או בודק
סוגי נישות ,תחנות ,הגנות ,וועדות פרושים עד 2018 עוד ועוד
בינייהם מסמך תהליך הבדיקה .
ולבסוף תכין את הכבל “החדש” מהלוח ועד הבית ,ביום הבדיקה לפני שהבודק מגיע תכין את קטע החפירה האחרון ,כך שבבוא הבודק יפתח לך את הפילר ואתה תכניס אותו פנימה .