<u>שלום חברים,</u>
<u>יש לי שאלה לגבי הסוג של “מגעני העזר” (</u><u>Auxiliary Contactors</u><u>) האמורים להיות מחוברים אל המנתק.</u><u> </u><u>(מבחינת תצורת </u><u>NO/NC</u><u>).</u>
בקווים כלליים: יש לנו מנתק בעומס (ללא נתיכים), אשר אליו יחובר חשמלית מגען (contactor) ואל המגען הנ”ל יחוברו מגען עזר (Auxiliary Contactors).
המנתק הנ”ל יימצא לפני המנוע ואחרי ה-VFD.
ברגע שאנו נפסיק את המנתק (לצורך טיפול במנוע לדוגמא), אנו נרצה שתופסק עבודתם של המנוע וה-VFD.
לשם כך, אנו נדרשים לקביעת תצורת (סוג) “מגעני העזר”.
כידוע, כאשר “מגען העזר” ה-Auxiliary Contactor מקבל מתח, הוא משנה את מצבו הטבעי.
לדוגמא, כאשר המפסק במצב “סגור” – יש מתח בסליל של הממסר, “מגעני העזר” שיהיו מסוג N/O (Normally Open) – ייסגרו, ויזרום זרם מה-VFD אל המפסק וממנו אל המנוע.
<u>לפיכך אנו מבינים שצריך “מגען עזר” </u><u>Auxiliary Contactor</u><u> מסוג </u><u>2N/O</u><u>.</u> <u> </u><u> (אחד לחיבור המנוע ואחד נוסף לחיבור ה-</u><u>VFD</u><u>).</u>
<u>השאלה שלי היא האם צריך גם מגען עזר מסוג </u><u>N/C</u><u>.ֻ.</u><u>? ואם כן האם זה עבור לחצן פטריה או עבור המנתק עצמו?</u>
ומהי תצורת החיבור הכוללת לחיבור למפסק זה?
בתודה מראש
קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):