פורום חשמל

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #120698
    MikeW11
    משתתף

    מדובר על מחסום חניה של עופר שערים.

    לאחר הגשמים הראשונים  של החורף המחסום נשרף כולו מבפנים.

    לפני הגשמים של החורף בוצע תיקון ע”י עופר שערים באותו מחסום בו נשרף המנוע.

    לפי המצב בשטח הטכנאי לא החזיר את מכסה המחסום כפי שצריך, ונוצר פתח בו מי הגשם יחדרו לתוך מכלול המחסום. הפתח הוא באותו קו אנכי בו מי הגשם חדרו מלמעלה, על גב המחסום בו היה תלוי לוח הפיקוד שנשרף כולו. ועד הבית פנה לעופר שערים בצפייה שיחלפו את המחסום על חשבונם בגלל רשלנות הטכנאי.

    לעומת זאת, כדברי מנהל השרות שלהם, נטען כי קו הזנת החשמל הראשי שמגיע למחסום הינו הגורם לקצר. הוא גם טען, שלפי התמונות ששלחנו לו, שלוח הפיקוד לא נשרף בגלל מים.

    שאלה/בקשה: האם ניתן לקבוע מה הגורם לשריפת לוח הפיקוד אחר המעשה? בין אם לפי תמונות, או בדיקה בשטח, או בדיקת מעבדה? תודה רבה.

    • הדיון הזה עודכן לפני ‫2 שנים, ‫4 חודשים ע״יMikeW11.
    • הדיון הזה עודכן לפני ‫2 שנים, ‫4 חודשים ע״יMikeW11.
    ‫קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.