התגובות שלי בפורום

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: חיבור עמדת הטענת רכב – מגדל רב קומות #122424
    haim_levi
    משתתף

    בוקר טוב

    בהמשך לתגובתך , יש קושי בבניין שלנו ליישם בגלל שמחצית הדירות  הן להשכרה ושייכות לבעל הקרקע, ולא מעניינו להשקיע בזה, לחלק מהדיירים רכשו לאחרונה רכבים חדשים, ולא נראה בעתיד הקרוב שיתנו יד להוצאה כזו,<br />
    שאלתי היא האם ידוע מה העלות של הזמנת קו נפרד , שלחתי שאילתה לחברת חשמל והם לא עונים ולא מגיבים.

    תודה !

    ‫קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
    בתגובה ל: חיבור עמדת הטענת רכב – מגדל רב קומות #122411
    haim_levi
    משתתף

    מעלה מחדש

    ‫קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
    בתגובה ל: חיבור עמדת הטענת רכב – מגדל רב קומות #122410
    haim_levi
    משתתף

    שלום

    למען הבהירות הצעה שלוש לא מדברת על הורדת הלוח הדירתי לחדר השעונים , אלה ביצוע יציאה נוספת מהכבל שמעביר חשמל מהשעון אל הלוח הדירתי לעמדת הטעינה שנמצאת מעבר לקיר והתקנה של כל מה שצריך מבחינת פחת, מפסק, וכו..<br />
    מצרף תמונה

    בתגובה ל: חיבור עמדת הטענת רכב – מגדל רב קומות #122391
    haim_levi
    משתתף

    שלום

    אני לא חשמלאי , אבל נתקלתי בדילמה הבאה:<br />
    אני גר בבניין רק קומות בקומה 7 , החניה הפרטית שלי נמצאת בחניון תת קרקעי צמודה לחדר שעונים של חברת חשמל.

    מהתייעצות עם מתקינים של החברות השונות (מעידים על עצמם כ חשמלאים מוסמכים) קיבלתי  3 הצעות שונות מבחינת ההתקנה.<br />
    1. משיכה של מקור החשמל מהלוח הדירתי תוך קדיחת מעברים בין כל הקומות עד לעמדת הטעינה.

    2. הזמנה של שעון חדש והתקנה לוח יעודי לעמדת הטעינה.

    3. משכית המתח תהיה לאחר שעון חברת חשמל  לפני הלוח הדירתי (כלומר בחדר השעונים של חברת החשמל).

    ההצעה הראשונה מצריכה אישור של הוועד שמתנגד לביצוע קידוחים בבניין, כמו כן אין רצון של כל הדיירים לממן לוח ציבורי לעניין זה, משתי האפשרויות שנשארו  מה הכי נכון ומה הכי זול.

     

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)