התגובות שלי בפורום

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: Auxiliary Contactor עבור מפסק המזין מנוע ושמוזן מ- VFD #125215
    TerenceMcKenna
    משתתף

    מצורפת סכימת חיבורים

    ‫קבצים מצורפים (ניתן להוסיף קבצי JPG, GIF, PNG, PDF):
    בתגובה ל: Auxiliary Contactor עבור מפסק המזין מנוע ושמוזן מ- VFD #125213
    TerenceMcKenna
    משתתף

    יש לי שאלה לגבי הסוג של “מגעני העזר” (Auxiliary Contactors) האמורים להיות מחוברים אל המנתק. (מבחינת תצורת NO/NC).

    בקווים כלליים: יש לנו מנתק בעומס (ללא נתיכים), אשר אליו יחובר חשמלית מגען (contactor) ואל המגען הנ”ל יחוברו מגען עזר (Auxiliary Contactors).

    המנתק הנ”ל יימצא לפני המנוע ואחרי ה-VFD.
    ברגע שאנו נפסיק את המנתק (לצורך טיפול במנוע לדוגמא), אנו נרצה שתופסק עבודתם של המנוע וה-VFD.

    לשם כך, אנו נדרשים לקביעת תצורת (סוג) “מגעני העזר”.

    כידוע, כאשר “מגען העזר” ה-Auxiliary Contactor מקבל מתח, הוא משנה את מצבו הטבעי.

    לדוגמא, כאשר המפסק במצב “סגור” – יש מתח בסליל של הממסר, “מגעני העזר” שיהיו מסוג N/O (Normally Open) – ייסגרו, ויזרום זרם מה-VFD אל המפסק וממנו אל המנוע.

    לפיכך אנו מבינים שצריך “מגען עזר” Auxiliary Contactor מסוג 2N/O. (אחד לחיבור המנוע ואחד נוסף לחיבור ה-VFD).

    השאלה שלי היא האם צריך גם מגען עזר מסוג N/C.ֻ.?

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)